Změny pro zákazníky registrované od 2011 do 2018

Vážení zákazníci, dne 25. 2. 2019 došlo k úpravě podmínek věrnostního programu ze dne 1. 5. 2011 a změnám týkajícím se vašeho zákaznického účtu. V článku se dozvíte co se změnilo a jak se přihlásit do zákaznického účtu. V případě dotazů kontaktujte zákaznickou linku.

Co se změnilo

  • pro první přihlášení je nutné obnovit heslo
  • v zákaznické účtu jsou viditelné pouze objednávky od 25. 2. 2019
  • věrnostní slevu lze využívat na eshopu a prodejně
  • započítává se součet objednávek za posledních 12 měsíců

Jak obnovit heslo

Na stránce Zapomenuté heslo zadejte přihlašovací email a klikněte na Odeslat.
Zkontrolujte emailovou schránku a v emailu klikněte na Vygenerovat nové heslo.
Otevře se zákaznický účet ve kterém vyplňte políčka Nové heslo a Nové heslo (kontrola).
Potvrďte změnu kliknutím na Uložit.

Vaše věrnostní sleva

V zákaznickém účtu v sekci Moje slevy je vaše sleva ke dni 25. 2. 2019 uvedena jako Dodatečná sleva s platností do konce roku 2019. Do věrnostního programu se započítávají nové objednávky a dle součtu za posledních 12 měsíců se vám automaticky aktivuje Věrnostní sleva. Dodatečná sleva a Věrnostní sleva se vám bude do konce roku 2019 sčítat až do výše 10%.

Jak zobrazit starší objednávky

Dne 25. 2. 2019 došlo ke změně technického řešení eshopu při kterém nebylo možné přenést heslo a objednávky vázané k vašemu zákaznickému účtu. Informace o vašich objednávkách z období 1. 5. 2011 až  25. 2. 2019 vám můžeme poskytnout na zákaznické lince nebo napište požadavek do kontaktního formuláře.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení