Vážení zákazníci, dne 25. 2. 2019 došlo k úpravě podmínek věrnostního programu ze dne 1. 5. 2011 a změnám týkajícím se vašeho zákaznického účtu. V článku se dozvíte co se změnilo a jak se přihlásit do zákaznického účtu. V případě dotazů kontaktujte zákaznickou linku.
Co se změnilo
- pro první přihlášení je nutné obnovit heslo
- v zákaznické účtu jsou viditelné pouze objednávky od 25. 2. 2019
- věrnostní slevu lze využívat na eshopu a prodejně
- započítává se součet objednávek za posledních 12 měsíců
Jak obnovit heslo
Na stránce Zapomenuté heslo zadejte přihlašovací email a klikněte na Odeslat. |
Zkontrolujte emailovou schránku a v emailu klikněte na Vygenerovat nové heslo. |
Otevře se zákaznický účet ve kterém vyplňte políčka Nové heslo a Nové heslo (kontrola). |
Potvrďte změnu kliknutím na Uložit. |
Vaše věrnostní sleva
V zákaznickém účtu v sekci Moje slevy je vaše sleva ke dni 25. 2. 2019 uvedena jako Dodatečná sleva s platností do konce roku 2019. Do věrnostního programu se započítávají nové objednávky a dle součtu za posledních 12 měsíců se vám automaticky aktivuje Věrnostní sleva. Dodatečná sleva a Věrnostní sleva se vám bude do konce roku 2019 sčítat až do výše 10%.
Jak zobrazit starší objednávky
Dne 25. 2. 2019 došlo ke změně technického řešení eshopu při kterém nebylo možné přenést heslo a objednávky vázané k vašemu zákaznickému účtu. Informace o vašich objednávkách z období 1. 5. 2011 až 25. 2. 2019 vám můžeme poskytnout na zákaznické lince nebo napište požadavek do kontaktního formuláře.