Právě zlevněno

52 Kč (2 €)
ihned k odeslání
584 Kč (22 €)
ihned k odeslání

Nepřehlédněte


Poznejte nás » Hodnocení zákazníků
Hodnocení zákazníků

 

Slova druhých vydají za sto našich

Máme skvělé hodnocení od našich zákazníků, kterým tímto velmi děkujeme! Hodnotili pouze ověření zákazníci, kteří ve Světě bytových vůní nakoupili. To znamená, že recenze jsou pravdivé a odráží skutečnou kvalitu služeb našeho obchodu.

 

Přejít naRecenze Světa bytových vůní na Heuréce (Odkaz se otevře v nové záložce)

Přidáno: 26.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod je jedna velká katastrofa, určitě zde již nikdy nenakoupím a nedoporučím. Velké zklamání!!!

 

Vyjádření našeho obchodu

Velmi nás mrzí situace se kterou jste se setkal. Pro naše zákazníky se snažíme udělat maximum k jejich spokojenosti a budeme se velmi snažit, aby se tato situace neopakovala a nákup byl pro Vás příjemným zážitkem. Vždy se na nás můžete obrátit na zákaznické lince: 730 604 628 nebo e-mailu: info@svetbytovychvuni.cz, kde rádi odpovíme na Vaše dotazy a vyřešíme Vaše požadavky.
 

Přidáno: 26.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Iba pozitívne, dobrá komunikácia.

 

 

Přidáno: 26.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vysli mi vstric s urgentni expedici jeste v den objednavky. Super customer care!!

Pro:

Rychle vyrizeni

 

Přidáno: 26.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Spokojenost s vůněmi, jsou velmi jemné a příjemné

 

Přidáno: 26.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Jediné co bych změnila, je přelepování dřevěného víka izolepou u svíček WoodWick, nejde to potom dolů z toho dřevěného víka a je to škaredé, myslím že postačilo že je svíčka zabalená v bublinách, to se jen tak neotevře pokud máte strach. Jinak vše OK.

 

 

Přidáno: 25.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Nakupuji tu pravidelně :)

Pro:

Široký sortiment
Skvělé ceny
Akce
Věrnostní program
Velký výběr způsobů doručení a platby
Do balikovny jen za 40,-
Pouze kvalitní sortiment
Úžasná zákaznická podpora
Rychlé doručení

 

Přidáno: 25.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Rychlé a příjemné jednání, rychlé odeslání, velmi pečlivé zabalení.

 

 

Přidáno: 25.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Kvalitní výrobek,rychlé jednání i dodání.

 

 

Přidáno: 24.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Mohu si v klidu vybrat, rychlá doprava, dobře zabalené...

 

 

Přidáno: 24.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velmi rychle dodani,max.spokojenost

 

Přidáno: 24.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Velmi kvalitní služby a zboží. Vřele doporučuji.

Pro:

Široká nabídka kvalitního zboží, přehledné stránky, rychlé vyřízení objednávky.
O žádné nevím.

 

Přidáno: 23.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Zboží na internetu bylo skladem, no pak mi prišel mail, že stavem není a ani nebude.

Vyjádření našeho obchodu

Omlouváme se Vám za vzniklé potíže a děkujeme za zpětnou vazbu. Uvádění pravdivých údajů o skladové dostupnosti zboží je u nás jednou z hlavních priorit a budeme se velmi snažit, aby se tato situace neopakovala.
 

Přidáno: 23.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Super rychlé dodání, druhý den bylo zboží k vyzvednutí

Proti:

Nic

 

Přidáno: 23.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

se vším jsem spokojená,zboží perfektně zabaleno a došlo v pořádku a brzo!!!

 

 

Přidáno: 23.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Jediné, co bych nákupu vytkla je přelepení dřevěného víčka svíček WoodWick izolepou. Svíčky kupujeme již několik let a nikdy jsem se s tím u jiných prodejců nesetkala. Lepící páska po odlepení zanechala veškeré lepidlo na dřevěné části. Lepidlo nejde dolů, je dost viditelné a chytá na sebe prach. Zpětnou vazbu jsem zaslala emailem do obchodu. Zustala vsak bez reakce.

Pro:

Dobrá cena.

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za recenzi a velmi nás mrzí, že pro Vás nebylo rozbalování zásilky tak komfortní jak jste očekávala. Ve Světě bytových věnujeme velkou péči balení abychom zajistili bezvadný stav zboží až po doručení zákazníkovi a jedním z opatření je zajištění dřevěného víčka svíček WoodWick průhlednou lepící páskou ke skleněné nádobě. U svíček WoodWick je dřevěné víčko nasazené na skleněnou nádobu volně a vlivem otřesů při dopravě může dojít k jeho vypadnutí a následnému poškození skla. Zajištění víčka lepící páskou a důkladné zabalení do bublinkové fólie pomáhá toto riziko snížit na minimum. Pro vyčistění zbytků lepidla na dřevěném víčku Vám doporučujeme použít ubrousek a trochu technického benzínu, kterým stačí místo utřít. Pokud by s Vaší objednávkou nebylo cokoliv dalšího v pořádku, nebo v případě dotazů se na nás neváhejte obrátit na infolinku 730 604 628 nebo na e-mail info@svetbytovychvuni.cz. Vše se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti.