Milí zákazníci, celý náš tým dělá maximum pro to, aby momentální situace měla co nejmenší dopad na vás. Vzhledem ke krizové situaci týkající se koronaviru a nařízení vlády ČR jsme přijali všechny bezpečnostní opatření a dbáme na vaše i naše bezpečí.
Situaci průběžně sledujeme a o změnách vás budeme informovat v článku, na Facebooku a jsme k dispozici na zákaznické lince (+420) 730 604 628.
Provoz eshopu bez omezení
- expedice objednávek je do 1 pracovního dne
- doba doručení objednávky je 1 až 2 pracovní dny dle vytíženosti dopravců
- zásilky v České republice odesíláme Zásilkovnou, Českou poštou a PPL
- zásilky na Slovensko odesíláme Zásilkovnou a GLS
- objednávku lze platit online kartou, bankovním převodem a dobírkou
- ve Zlínské prodejně máme otevřeno po–pá 10–18 hod. pro vyzvednutí objednávky z eshopu
Opatření, které jsme zavedli
- zásilky předáváme dopravcům bezkontaktně
- všichni naši zaměstnanci nosí roušky
- zvýšili jsme hygienická opatření a pravidelně dezinfikujeme prostory
- prodejna je dle nařízení vlády uzavřena pro nakupování
Reklamace a vrácení zboží
- reklamace a vrácení zboží probíhá standardně
- pro reklamaci a vrácení zboží klikněte zde
Minimalizace rizik při doručováníV souvislosti s minimalizací rizik vás vyzýváme, abyste platili za zboží již při vytvoření objednávky (online platba nebo bankovní převod) a podpořili tím bezkontaktní doručování. Také vás žádáme, abyste vyplnili úplné kontaktní informace a usnadnili tím práci dopravcům. Na základě vývoje situace můžeme přistoupit k vypnutí služby „dobírka“. |