» Reklamace zboží
Reklamace zboží

 

U nás zakoupené zboží můžete reklamovat během zákonné lhůty 24 měsíců od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Potřebujete-li reklamovat zboží seznamte se s reklamačním řádem.

 

Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces. O průběhu celé reklamace vás budeme informovat e-maily s oznámením, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, že vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.

 

Telefon: +420 777 191 628 
E-mail: info@svetbytovychvuni.cz

 

 

Postup při reklamaci 

 

Reklamované zboží doručte na naši adresu

Reklamaci můžete uplatnit osobním doručením nebo zasláním reklamovaného zboží poštou či přepravní službou na adresu provozovny eshopu:

 

Svět bytových vůní
Náměstí Práce 1099
760 01 Zlín

 

K reklamovanému zboží přiložte příslušenství

Příslušenství je potřeba doručit společně s reklamovaným zbožím. V případě, že je reklamovaným zbožím příslušenství, je potřeba doručit i hlavní výrobek. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme k reklamovanému zboží přiložit doklad o koupi a vyplněný reklamační list.

 

Zboží důkladně zabalte

Aby nedošlo k poškození zboží během přepravy (zejména u křehkých materiálů jako jsou sklo a keramika), zabalte každý díl zboží samostatně do bublinkové fólie. Pokud k ochraně křehkého zboží slouží originální obal, zboží pečlivě zabalte do obalu včetně ochranné výplně. Originální obal k reklamaci není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.

 

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, obsluha vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou. V případě zaslání reklamace poštou, na adresu provozovny eshopu, vám bude zaslán reklamační protokol na e-mail uvedený v reklamačním listu.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu, pokud je kupující spotřebitel. U právnických osob je reklamace vyřešena nejdéle do 40 dnů dle podmínek reklamačního řádu.

 

Uhrazení nákladů spojených s reklamací

Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží na naši adresu vám budou uhrazeny při splnění podmínek, že reklamace bude oprávněná, zašlete nám žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a dokladem doložíte výši nákladů. Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).

 

Přejít naReklamační řád
Ke staženíReklamační list (PDF)