Průvodce nákupem
Objednávku snadno vytvoříte bez registrace během několika kroků od výběru zboží po zadání doručovacích údajů. Dozvíte se také, jak využít zákaznický účet, upravit objednávku nebo změnit termín odeslání.
Jak vytvořit objednávku
Objednávku vytvoříte bez nutnosti registrace vložením zboží do nákupního košíku, volbou dopravy, způsobu platby a zadáním osobních údajů potřebných pro doručení. Po odeslání objednávky Vám zašleme email s potvrzením a následně Vás budeme informovat emailem o zpracování objednávky, předání objednávky dopravci či možnosti vyzvednutí. Pro objednávku po telefonu kontaktujte zákaznickou linku.
1. | Zboží vložte do košíku v detailu produktu kliknutím na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU |
2. | Pro dokončení nákupu klikněte na nákupní košík vpravo nahoře nebo tlačítko POKRAČOVAT DO KOŠÍKU |
3. | Zkontrolujte nebo upravte obsah košíku a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT |
4. | Zvolte způsob dopravy, způsob platby a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT |
5. | Vyplňte osobní údaje, fakturační a doručovací adresu (v případě, že se liší od fakturační) |
6. | Klikněte na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU |
Můj zákaznický účet
Nakupovat na e-shopu a v prodejně můžete jako registrovaný zákazník a využívat věrnostní program, automatické vyplňování osobních údajů, přístup k dokladům, sledování stavu vyřízení a doručení vaší objednávky. Registraci můžete provést automaticky zaškrtnutím tlačítka CHCI SE REGISTROVAT při dokončení objednávky, přes sociální sítě Google a Facebook nebo vyplněním registračního formuláře.
Moje osobní údaje | Osobní údaje, které slouží pro doručení objednávky |
Moje objednávky | Přehled objednávek s informací o stavu vyřízení, odkazem na sledování zásilky a možností opakovat nákup |
Moje doklady | Přehled vystavených dokladů s možností stažení ve formátu PDF |
Moje slevy | Informace o aktuální výši věrnostní slevy |
Moje hodnocení | Přehled hodnocení produktů |
Moje diskuze | Přehled příspěvků v diskuzi pod produkty |
Jak provést změnu v objednávce
Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována nebo odeslána, lze po domluvě upravit způsob platby nebo změnit objednané zboží. Stačí kontaktovat naši zákaznickou linku, kde vám rádi pomůžeme s úpravou.
Jak změnit termín odeslání
Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována a odeslána, můžeme expedici na základě domluvy odložit a odeslat v termínu, který vám vyhovuje. Stačí tuto informaci uvést do poznámky v objednávce nebo kontaktovat naši zákaznickou linku.
Další užitečné informace
Možnosti dopravyZpůsoby platbyReklamace a vrácení zbožíObchodní podmínkyOchrana osobních údajů