Jak nakupovat

Jak nakupovat

Zde najdete vše o nakupování v eshopu Svět bytových vůní na jednom místě. Jak vytvořit a zaplatit objednávku, jaké jsou možnosti dopravy v České republice a na Slovensko a jak postupovat při vrácení zboží a reklamaci.

Objednávky

Nová objednávka

Objednávku vytvoříte bez nutnosti registrace vložením zboží do nákupního košíku, volbou dopravy, způsobu platby a zadáním osobních údajů potřebných pro doručení. Po odeslání objednávky Vám zašleme email s potvrzením a následně Vás budeme informovat emailem o zpracování objednávky, předání objednávky dopravci či možnosti vyzvednutí. Pro objednávku po telefonu kontaktujte zákaznickou linku.

1. Zboží vložte do košíku v detailu produktu kliknutím na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU
2. Pro dokončení nákupu klikněte na nákupní košík vpravo nahoře nebo tlačítko POKRAČOVAT DO KOŠÍKU
3. Zkontrolujte nebo upravte obsah košíku a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT
4. Zvolte způsob dopravy, způsob platby a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT
5. Vyplňte osobní údaje, fakturační a doručovací adresu (v případě, že se liší od fakturační)
6. Klikněte na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU

Zákaznický účet

Nakupovat na eshopu a v prodejně Svět bytových vůní můžete jako registrovaný zákazník a využívat věrnostní program, automatické vyplňování osobních údajů, přístup k dokladům, sledování stavu vyřízení a doručení vaší objednávky. Registraci můžete provést automaticky zaškrtnutím tlačítka CHCI SE REGISTROVAT V ESHOPU při dokončení objednávky, přes sociální sítě Google a Facebook nebo vyplněním registračního formuláře.

Moje osobní údaje Osobní údaje, které slouží pro doručení objednávky
Moje objednávky Přehled objednávek s informací o stavu vyřízení, odkazem na sledování zásilky a možností opakovat nákup
Moje doklady Přehled vystavených dokladů s možností stažení ve formátu PDF
Moje slevy Informace o aktuální výši věrnostní slevy
Moje hodnocení Přehled hodnocení produktů
Moje diskuze Přehled příspěvků v diskuzi pod produkty

Změna platby a zboží

Pokud objednávka není odeslaná, je možné změnit způsob platby a objednané zboží. Kontaktujte naši zákaznickou linku, kde způsob platební metody změníme dle vašeho přání.

Změna doby odeslání

Expedici objednávky můžeme o několik dní pozdržet a odeslat v termínu, který vám vyhovuje. Napište do poznámky v objednávce informaci o požadovaném termínu odeslání nebo kontaktujete naši zákaznickou linku.

Způsoby dopravy

Doručení v České Republice

  Doba uložení Platba kartou Platba hotově Cena dopravy** Dobírka***
Zásilkovna 7 dní ano* ano 89 Kč (do 5 kg)
159 Kč (do 10 kg)
49 Kč
PPL - doručení kurýrem doručení na adresu ano ano 89 Kč 49 Kč
Česká pošta - Balík do ruky doručení na adresu ne ano 89 Kč 49 Kč
Česká pošta - Balík na poštu 7 dní ano ano 69 Kč 49 Kč
Česká pošta - Balíkovna 7 dní ano ano 49 Kč 49 Kč
Osobní odběr - Prodejna Zlín 3 dni ano ano zdarma zdarma

Doručení na Slovensko

  Doba uložení Platba kartou Platba hotově Cena dopravy** Dobírka***
Zásielkovňa 7 dní ano* ano 4 € (do 5 kg)
7 € (do 10 kg)
1,5 €
GLS - doručení kurýrem doručení na adresu ano ano 7 € 1,5 €


* platba kartou je možná pouze na vybraných výdejních místech Zásilkovna
** doprava zdarma od 1500 Kč nebo 60 € (s výjimkou zásilek nad 5 kg dopravce Zásilkovna)
*** dobírka zdarma při platbě online nebo bankovním převodem

Online sledování zásilky

Jakmile vybraný dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS a emailu přepravní kód zásilky. Zadáním kódu do systému sledování snadno zjistíte, kde se zásilka právě nachází nebo zda je již připravena k vyzvednutí.

  Sledování zásilky
Zásilkovna odkaz
Česká pošta odkaz
PPL odkaz

Prodloužení lhůty uložení

Pokud vám nevyhovuje standardní doba 7 dní uložení zásilky na pobočkách České pošty a výdejních místech Zásilkovna, požádejte dopravce o prodloužení lhůty uložení vaší zásilky. Dopravce stačí kontaktovat a uvést číslo zásilky, které se dozvíte v potvrzení o přijetí objednávky dopravcem, které dostanete prostřednictvím SMS nebo emailem.

Kontrola při převzetí zásilky

Zboží zkontrolujte nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Pozdější připomínky ke stavu zboží mohou být zamítnuty. Viditelně poškozené zásilky nepřebírejte a neprodleně kontaktujete naši zákaznickou linku. Pokud zásilka nevykazuje vady, není dopravce povinen čekat na otevření zásilky.

Platba

Hotově nebo platební kartou při převzetí zboží

Při převzetí zboží lze platit hotově nebo platební kartou. Pouze hotově lze platit dopravci Česká pošta a na vybraných výdejních místech Zásilkovna. Platební kartou i hotově lze platit dopravci PPL, na pobočkách České pošty a na vybraných výdejních místech Zásilkovna.

Online platební kartou

Online platba platební kartou Visa a Mastercard je na eshopu realizována prostřednictvím platební brány GoPay. GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti.

Bankovním převodem

Platbu v CZK zašlete na náš bankovní účet vedený u mBank.

Číslo účtu 670100-2208143480
Kód banky 6210
Variabilní symbol číslo objednávky

Mezinárodním bankovním převodem

Platbu v EUR zašlete na náš bankovní účet IBAN a použijte SWIFT kód.

IBAN CZ3820600000000001085712
SWIFT CITFCZPPXXX
Variabilní symbol číslo objednávky

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

Zakoupené zboží můžete reklamovat během zákonné lhůty 24 měsíců od data převzetí. Reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu a nejdéle do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.

Vrácení zboží

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné lhůty 14 dnů od převzetí. Částku za vrácené zboží vám zašleme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží.

Rychlé vyřízení reklamace a vrácení zboží online

Potřebujete reklamovat nebo vrátit zboží? Žádný strach! Vyřízení reklamace a vrácení zboží je snadné a rychlé. Ve formuláři vyberte jestli chcete reklamovat nebo vrátit zboží a celým procesem vás provedeme.

Reklamaci a vrácení zboží vyřídíte zde ►