Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Potřebujete reklamovat nebo vrátit zboží? Žádný strach! Vyřízení reklamace a vrácení zboží je snadné a rychlé. Ve formuláři vyberte jestli chcete reklamovat nebo vrátit zboží a celým procesem vás provedeme.

Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně postupu při reklamaci či vrácení zboží nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se váš případ nachází, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku. Rádi Vám poradíme!

 

Jak reklamovat zboží

Online

Nejsnadnější a nejrychlejší způsob reklamace je prostřednictvím online formuláře, do kterého stačí zadat číslo vaší objednávky a email. Samoobslužný systém vás provede celým reklamačním procesem včetně zajištění odvozu reklamovaného zboží.

Poštou

Reklamované zboží můžete odeslat poštou nebo přepravcem na adresu: Svět bytových vůní, nám. T. G. Masaryka 2433, 760 01 Zlín. Zboží bezpečně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy a přiložte průvodní dopis s popisem závady, vaší zpětnou adresou a kopií nákupního dokladu.

Osobně

Zboží a nákupní doklad doneste do prodejny Svět bytových vůní ve Zlíně. Na místě s vámi sepíšeme reklamační protokol a o vyřízení vás budeme informovat. Pro urychlení odbavení doporučujeme zadat reklamaci prostřednictvím online formuláře.

 

Užitečné informace

  • reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu a nejdéle do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží
  • náklady na dopravu reklamovaného zboží vám budou v případě uznání reklamace uhrazeny
  • originální obal k reklamaci není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet
  • s reklamovaným zbožím je potřeba doručit i příslušenství
  • pokud je reklamovaným zbožím příslušenství, je potřeba doručit i hlavní výrobek
  • o průběhu reklamace vás budeme informovat emailem, případně telefonicky
 

Jak vrátit zboží

Online

Nejsnadnější a nejrychlejší způsob vrácení zboží prostřednictvím online formuláře, do kterého stačí zadat číslo vaší objednávky a email. Samoobslužný systém vás provede celým procesem včetně zajištění odvozu vráceného zboží.

Poštou

Zboží, které chcete vrátit můžete odeslat poštou nebo přepravcem na adresu: Svět bytových vůní, nám. T. G. Masaryka 2433, 760 01 Zlín. Zboží bezpečně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy a přiložte vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy.

Osobně

Zboží a nákupní doklad doneste do prodejny Svět bytových vůní ve Zlíně. Na místě s vámi vyplníme formulář Odstoupení od kupní smlouvy a částku za vrácené zboží zašleme na váš bankovní účet. Pro urychlení odbavení doporučujeme zadat vrácení prostřednictvím online formuláře.

 

Užitečné informace

  • lhůta pro vrácení je 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující den po převzetí zboží
  • u křehkého zboží jako sklo a keramika, zabalte každý díl samostatně do bublinkové fólie
  • prostor v krabici vyplňte ze všech stran včetně dna i vrchní části výplňovým materiálem, aby se zboží během přepravy nepohybovalo
  • nelze vrátit zboží, které podléhá opotřebení, bylo smíseno s jiným zbožím, částečně spotřebováno, vyňato z ochranného obalu a jehož charakter to vylučuje z hygienických důvodů
  • vrácením nepoškozeného zboží v originálním obalu včetně ochranné výplně a příslušenství předejdete snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu
  • byl-li vám společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a jste povinni spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek
  • částku za vrácené zboží vám zašleme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží
  • náklady na dopravu zboží k vám a na vrácení zboží k nám jsou na vaší straně a nebudou zahrnuty ve vrácené částce za zboží
  • o průběhu vyřízení a vrácení částky za zboží vás budeme informovat emailem, případně telefonicky