Reklamace a vrácení zboží

Svět bytových vůní

Potřebujete reklamovat nebo vrátit zboží? Žádný strach! Vyřízení je snadné a rychlé. Ve formuláři vyberte jestli chcete reklamovat nebo vrátit zboží a celým procesem vás provedeme.

Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně postupu při reklamaci či vrácení zboží nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se váš případ nachází, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku. Rádi Vám poradíme!

 

Jak reklamovat zboží

Klikněte na Reklamovat objednávku výše a zadejte číslo vaší objednávky a e-mail. Samoobslužný systém vás provede celým procesem, včetně zajištění odvozu zboží. Pokud preferujete jiný způsob, můžete využít reklamační formulář, který je přílohou Obchodních podmínek.

Tipy pro snadné a rychlé vyřízení reklamace

  • zabalte reklamované zboží tak, aby se během přepravy nepoškodilo
  • v případě uznání reklamace vám uhradíme náklady na dopravu
  • originální obal není nutný, ale doporučujeme ho použít pro bezpečný převoz
  • přiložte k reklamovanému zboží veškeré příslušenství
  • pokud reklamujete příslušenství, nezapomeňte přiložit i hlavní výrobek

Jak vrátit zboží

Klikněte na Vrátit objednávku výše a zadejte číslo vaší objednávky a e-mail. Samoobslužný systém vás provede celým procesem, včetně zajištění odvozu zboží. Pokud preferujete jiný způsob, můžete využít Formulář pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou Obchodních podmínek.

Jak vrátit zboží rychle a bez komplikací

  • lhůta pro vrácení je 14 kalendářních dnů od převzetí zboží
  • křehké zboží zabalte do bublinkové fólie a vyplňte krabici, aby se během přepravy nepohybovalo
  • nelze vrátit zboží podléhající rychlé zkáze, smíchané s jiným, částečně spotřebované nebo vyňaté z ochranného obalu z hygienických důvodů
  • pokud zboží vrátíte v originálním obalu a bez poškození, vyhnete se snížení částky za náklady na uvedení do původního stavu
  • dárek, který byl součástí objednávky, je nutné vrátit spolu se zbožím
  • peníze za vrácené zboží obdržíte do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a po přijetí vráceného zboží
  • náklady na dopravu zpět k nám hradíte vy