Jak nakupovat

Zde najdete vše o nakupování v eshopu Svět bytových vůní na jednom místě. Jak vytvořit a zaplatit objednávku, jaké jsou možnosti dopravy v České republice a na Slovensko a jak postupovat při vrácení zboží a reklamaci.

Objednávky

Nová objednávka

Objednávku vytvoříte bez nutnosti registrace vložením zboží do nákupního košíku, volbou dopravy, způsobu platby a zadáním osobních údajů potřebných pro doručení. Po odeslání objednávky Vám zašleme email s potvrzením a následně Vás budeme informovat emailem o zpracování objednávky, předání objednávky dopravci či možnosti vyzvednutí. Pro objednávku po telefonu kontaktujte zákaznickou linku.

1. Zboží vložte do košíku v detailu produktu kliknutím na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU
2. Pro dokončení nákupu klikněte na nákupní košík vpravo nahoře nebo tlačítko POKRAČOVAT DO KOŠÍKU
3. Zkontrolujte nebo upravte obsah košíku a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT
4. Zvolte způsob dopravy, způsob platby a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT
5. Vyplňte osobní údaje, fakturační a doručovací adresu (v případě, že se liší od fakturační)
6. Klikněte na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU

Zákaznický účet

Nakupovat na eshopu a v prodejně Svět bytových vůní můžete jako registrovaný zákazník a využívat věrnostní program, automatické vyplňování osobních údajů, přístup k dokladům, sledování stavu vyřízení a doručení vaší objednávky. Registraci můžete provést automaticky zaškrtnutím tlačítka CHCI SE REGISTROVAT V ESHOPU při dokončení objednávky, přes sociální sítě Google a Facebook nebo vyplněním registračního formuláře.

Moje osobní údaje Osobní údaje, které slouží pro doručení objednávky
Moje objednávky Přehled objednávek s informací o stavu vyřízení, odkazem na sledování zásilky a možností opakovat nákup
Moje doklady Přehled vystavených dokladů s možností stažení ve formátu PDF
Moje slevy Informace o aktuální výši věrnostní slevy
Moje hodnocení Přehled hodnocení produktů
Moje diskuze Přehled příspěvků v diskuzi pod produkty

Změna platby a zboží

Pokud objednávka není odeslaná, je možné změnit způsob platby a objednané zboží. Kontaktujte naši zákaznickou linku, kde způsob platební metody změníme dle vašeho přání.

Změna doby odeslání

Expedici objednávky můžeme o několik dní pozdržet a odeslat v termínu, který vám vyhovuje. Napište do poznámky v objednávce informaci o požadovaném termínu odeslání nebo kontaktujete naši zákaznickou linku.

Způsoby dopravy

Doručení v České Republice

  Doba uložení Platba kartou Platba hotově Cena dopravy** Dobírka***
Zásilkovna 7 dní ano* ano 59 Kč 49 Kč
PPL - doručení kurýrem doručení na adresu ano ano 89 Kč 49 Kč
Česká pošta - Balík do ruky doručení na adresu ne ano 89 Kč 49 Kč
Česká pošta - Balík na poštu 7 dní ano ano 89 Kč 49 Kč
Česká pošta - Balíkovna 7 dní ano ano 49 Kč 49 Kč
Osobní odběr - Prodejna Zlín 3 dni ano ano zdarma zdarma

Doručení na Slovensko

  Doba uložení Platba kartou Platba hotově Cena dopravy** Dobírka***
Zásielkovňa 7 dní ano* ano 4 € 1,5 €
GLS - doručení kurýrem doručení na adresu ano ano 7 € 1,5 €


* platba kartou je možná pouze na vybraných výdejních místech Zásilkovna a Zásielkovňa
** doprava zdarma nad 2500 Kč a100 €
*** dobírka zdarma při platbě online nebo bankovním převodem

Online sledování zásilky

Jakmile vybraný dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS a emailu přepravní kód zásilky. Zadáním kódu do systému sledování snadno zjistíte, kde se zásilka právě nachází nebo zda je již připravena k vyzvednutí.

  Sledování zásilky
Zásilkovna odkaz
Česká pošta odkaz
PPL odkaz

Prodloužení lhůty uložení

Pokud vám nevyhovuje standardní doba 7 dní uložení zásilky na pobočkách České pošty a výdejních místech Zásilkovna, požádejte dopravce o prodloužení lhůty uložení vaší zásilky. Dopravce stačí kontaktovat a uvést číslo zásilky, které se dozvíte v potvrzení o přijetí objednávky dopravcem, které dostanete prostřednictvím SMS nebo emailem.

Kontrola při převzetí zásilky

Doporučujeme zboží překontrolovat ihned po převzetí, pozdější připomínky ke stavu zboží mohou být zamítnuty. Viditelně poškozené zásilky s porušenou páskou nepřebírejte a neprodleně nás kontaktujte. Případně můžete zásilku otevřít v přítomnosti dopravce a pokud je zboží poškozené, vyplňte na místě reklamační protokol. Pokud zásilka vady nevykazuje, není dopravce povinen čekat na otevření zásilky.

Platba

Hotově nebo platební kartou při převzetí zboží

Při převzetí zboží lze platit hotově nebo platební kartou. Pouze hotově lze platit dopravci Česká pošta a na vybraných výdejních místech Zásilkovna. Platební kartou i hotově lze platit dopravci PPL, na pobočkách České pošty a na vybraných výdejních místech Zásilkovna.

Online platební kartou

Online platba platební kartou Visa a Mastercard je na eshopu realizována prostřednictvím platební brány GoPay. GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti.

Bankovním převodem

Platbu v CZK zašlete na náš bankovní účet vedený u mBank.

Číslo účtu 670100-2208143480
Kód banky 6210
Variabilní symbol číslo objednávky

Mezinárodním bankovním převodem

Platbu v EUR zašlete na náš bankovní účet IBAN a použijte SWIFT kód.

IBAN CZ3820600000000001085712
SWIFT CITFCZPPXXX
Variabilní symbol číslo objednávky

 

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Lhůta pro vrácení zboží

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné lhůty 14 dní od data jeho převzetí. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČ.

Jaké zboží nelze vrátit

Ze zákona nelze vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zboží, částečně spotřebováno, vyňato z ochranného obalu a jehož charakter to vylučuje z hygienických důvodů. Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme vám učtovat náhradu škody.

Postup vrácení zboží

1. Odstoupení od kupní smlouvy Budete potřebovat vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy a kopii prodejního dokladu. Dokumenty přiložte k vrácenému zboží nebo je zašlete v elektronické podobě emailem na expedice@svetbytovychvuni.cz.
2. Zabalte vrácené zboží Vrácené zboží zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy. U zboží z křehkých materiálů jako sklo a keramika, zabalte každý díl samostatně do bublinkové fólie. Pokud k ochraně křehkého zboží slouží originální obal, zboží pečlivě zabalte do obalu včetně ochranné výplně a zajistěte obal bublinkovou fólií proti poškození.
3. Odešlete vrácené zboží Vrácené zboží zašlete na adresu provozovny eshopu: Svět bytových vůní, nám. T. G. Masaryka 2433, 760 01 Zlín. Vracejte zboží v originálním obalu včetně ochranné výplně a příslušenství. Předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Byl-li vám společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a jste povinni spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek. O přijetí vráceného zboží vás budeme informovat emailem.
4. Vrácení částky za zboží Částku za vrácené zboží zašleme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží na adresu provozovny eshopu. Náklady na dopravu zboží k vám a na vrácení zboží k nám jsou v tomto případě na vaší straně a nebudou zahrnuté ve vrácené částce.

 

Formulář Odstoupení od kupní smlouvy ke stažení v PDFKe stažení

Odstoupení od kupní smlouvy (PDF)

 

Reklamace zboží

Lhůta pro vyřízení reklamace

Zakoupené zboží můžete reklamovat během zákonné lhůty 24 měsíců od data převzetí. Reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejdéle však do 30 dnů od data převzetí.

Postup reklamace

1. Reklamační list Budete potřebovat vyplněný formulář Reklamační list a kopii prodejního dokladu. Dokumenty přiložte k reklamovanému zboží nebo je zašlete v elektronické podobě emailem na expedice@svetbytovychvuni.cz.
2. Zabalte reklamované zboží Reklamované zboží zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy. Pokud k ochraně křehkého zboží slouží originální obal, zboží pečlivě zabalte do obalu včetně ochranné výplně. Originální obal k reklamaci není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.
3. Odešlete reklamované zboží Reklamované zboží zašlete na adresu provozovny eshopu: Svět bytových vůní, nám. T. G. Masaryka 2433, 760 01 Zlín. Společně s reklamovaným zbožím je potřeba doručit příslušenství. V případě, že je reklamovaným zbožím příslušenství, je potřeba doručit i hlavní výrobek.
4. Vyřízení reklamace O průběhu reklamace vás budeme informovat emailem oznámením o přijetí reklamovaného zboží, vyřízení nebo zamítnutí reklamace, odeslání nebo možnosti vyzvednutí reklamovaného zboží.
5. Uhrazení nákladů za dopravu Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží na adresu provozovny eshopu vám budou v případě uznání reklamace uhrazeny v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Pro uhrazení nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží zašlete emailem na expedice@svetbytovychvuni.cz žádost o proplacení a kopií dokladu doložte výši nákladů.

 

Formulář Reklamační list ke stažení v PDFKe stažení

Reklamační list (PDF)