Jak nakupovat
Zde najdete vše o nakupování v eshopu Svět bytových vůní na jednom místě. Jak vytvořit a zaplatit objednávku, jaké jsou možnosti dopravy v Česku a na Slovensku a jak postupovat při vrácení zboží a reklamaci.
Objednávky
Nová objednávka
Objednávku vytvoříte bez nutnosti registrace vložením zboží do nákupního košíku, volbou dopravy, způsobu platby a zadáním osobních údajů potřebných pro doručení. Po odeslání objednávky Vám zašleme email s potvrzením a následně Vás budeme informovat emailem o zpracování objednávky, předání objednávky dopravci či možnosti vyzvednutí. Pro objednávku po telefonu kontaktujte zákaznickou linku.
1. | Zboží vložte do košíku v detailu produktu kliknutím na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU |
2. | Pro dokončení nákupu klikněte na nákupní košík vpravo nahoře nebo tlačítko POKRAČOVAT DO KOŠÍKU |
3. | Zkontrolujte nebo upravte obsah košíku a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT |
4. | Zvolte způsob dopravy, způsob platby a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT |
5. | Vyplňte osobní údaje, fakturační a doručovací adresu (v případě, že se liší od fakturační) |
6. | Klikněte na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU |
Zákaznický účet
Nakupovat na eshopu a v prodejně Svět bytových vůní můžete jako registrovaný zákazník a využívat věrnostní program, automatické vyplňování osobních údajů, přístup k dokladům, sledování stavu vyřízení a doručení vaší objednávky. Registraci můžete provést automaticky zaškrtnutím tlačítka CHCI SE REGISTROVAT V ESHOPU při dokončení objednávky, přes sociální sítě Google a Facebook nebo vyplněním registračního formuláře.
Moje osobní údaje | Osobní údaje, které slouží pro doručení objednávky |
Moje objednávky | Přehled objednávek s informací o stavu vyřízení, odkazem na sledování zásilky a možností opakovat nákup |
Moje doklady | Přehled vystavených dokladů s možností stažení ve formátu PDF |
Moje slevy | Informace o aktuální výši věrnostní slevy |
Moje hodnocení | Přehled hodnocení produktů |
Moje diskuze | Přehled příspěvků v diskuzi pod produkty |
Změna platby a zboží
Pokud objednávka není odeslaná, je možné změnit způsob platby a objednané zboží. Kontaktujte naši zákaznickou linku, kde způsob platební metody změníme dle vašeho přání.
Změna doby odeslání
Expedici objednávky můžeme o několik dní pozdržet a odeslat v termínu, který vám vyhovuje. Napište do poznámky v objednávce informaci o požadovaném termínu odeslání nebo kontaktujete naši zákaznickou linku.
Způsoby dopravy
Doručení v České Republice
Doba uložení | Platba kartou | Platba hotově | Cena dopravy** | Dobírka*** | |
Zásilkovna - Z-BOX a výdejní místa | 2 dni/7 dní | ano* | ano | 45 Kč (do 15 kg) | 49 Kč |
PPL - Parcelbox a výdejní místa Parcelshop | 3 dni/7 dní | ano* | ano | 45 Kč | 49 Kč |
PPL - doručení kurýrem | doručení na adresu | ano | ano | 89 Kč | 49 Kč |
Balíkovna na adresu | doručení na adresu | ne | ano | 89 Kč | 49 Kč |
Balíkovna | 7 dní | ano | ano | 49 Kč | 49 Kč |
Osobní odběr - Prodejna Zlín | 3 dni | ano | ano | zdarma | zdarma |
Doručení na Slovensko
Doba uložení | Platba kartou | Platba hotově | Cena dopravy** | Dobírka*** | |
Zásilkovna - Z-BOX a výdejní místa | 2 dni/7 dní | ano* | ano | 4 € (do 5 kg) 7 € (do 10 kg) |
1,5 € |
GLS - doručení kurýrem | doručení na adresu | ano | ano | 7 € | 1,5 € |
* platba kartou je možná pouze na vybraných výdejních místech Zásilkovna
** doprava zdarma od 2000 Kč nebo 80 € (s výjimkou zásilek nad 10 kg dopravce Zásilkovna)
*** dobírka není účtovaná při platbě kartou online nebo bankovním převodem
Online sledování zásilky
Jakmile vybraný dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS a emailu přepravní kód zásilky. Zadáním kódu do systému sledování snadno zjistíte, kde se zásilka právě nachází nebo zda je již připravena k vyzvednutí.
Sledování zásilky | |
Zásilkovna | odkaz |
Balíkovna | odkaz |
PPL | odkaz |
Prodloužení lhůty uložení
Pokud vám nevyhovuje standardní doba uložení zásilky na výdejních místech Zásilkovna a Balíkovna, požádejte dopravce o prodloužení lhůty uložení vaší zásilky. Dopravce stačí kontaktovat a uvést číslo zásilky, které se dozvíte v potvrzení o přijetí objednávky dopravcem, které dostanete prostřednictvím SMS nebo emailem.
Kontrola při převzetí zásilky
Zboží zkontrolujte nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Pozdější připomínky ke stavu zboží mohou být zamítnuty. Viditelně poškozené zásilky nepřebírejte a neprodleně kontaktujete naši zákaznickou linku. Pokud zásilka nevykazuje vady, není dopravce povinen čekat na otevření zásilky.
Platba
Hotově nebo platební kartou při převzetí zboží
Při převzetí zboží lze platit hotově nebo platební kartou. Pouze hotově lze platit dopravci Česká pošta a na vybraných výdejních místech Zásilkovna. Platební kartou i hotově lze platit dopravci PPL, na pobočkách České pošty a na vybraných výdejních místech Zásilkovna.
Online platební kartou
Online platba platební kartou Visa a Mastercard je na eshopu realizována prostřednictvím platební brány GoPay. GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti.
Bankovním převodem
Platbu v CZK zašlete na náš bankovní účet vedený u mBank.
Číslo účtu | 670100-2208143480 |
Kód banky | 6210 |
Variabilní symbol | číslo objednávky |
Mezinárodním bankovním převodem
Platbu v EUR zašlete na náš bankovní účet IBAN a použijte SWIFT kód.
IBAN | CZ3820600000000001085712 |
SWIFT | CITFCZPPXXX |
Variabilní symbol | číslo objednávky |
Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží
Zakoupené zboží můžete reklamovat během zákonné lhůty 24 měsíců od data převzetí. Reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu a nejdéle do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.
Vrácení zboží
Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné lhůty 14 dnů od převzetí. Částku za vrácené zboží vám zašleme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží.
Rychlé vyřízení reklamace a vrácení zboží onlinePotřebujete reklamovat nebo vrátit zboží? Žádný strach! Vyřízení reklamace a vrácení zboží je snadné a rychlé. Ve formuláři vyberte jestli chcete reklamovat nebo vrátit zboží a celým procesem vás provedeme. |