Jak nakupovat

Svět bytových vůní

Zde najdete vše o nakupování na jednom místě. Jak vytvořit a zaplatit objednávku, jaké jsou možnosti dopravy v Česku a na Slovensku a jak postupovat při vrácení zboží a reklamaci.

Objednávka

Jak vytvořit objednávku

Objednávku vytvoříte bez nutnosti registrace vložením zboží do nákupního košíku, volbou dopravy, způsobu platby a zadáním osobních údajů potřebných pro doručení. Po odeslání objednávky Vám zašleme email s potvrzením a následně Vás budeme informovat emailem o zpracování objednávky, předání objednávky dopravci či možnosti vyzvednutí. Pro objednávku po telefonu kontaktujte zákaznickou linku.

1. Zboží vložte do košíku v detailu produktu kliknutím na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU
2. Pro dokončení nákupu klikněte na nákupní košík vpravo nahoře nebo tlačítko POKRAČOVAT DO KOŠÍKU
3. Zkontrolujte nebo upravte obsah košíku a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT
4. Zvolte způsob dopravy, způsob platby a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT
5. Vyplňte osobní údaje, fakturační a doručovací adresu (v případě, že se liší od fakturační)
6. Klikněte na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU

Můj zákaznický účet

Nakupovat na e-shopu a v prodejně můžete jako registrovaný zákazník a využívat věrnostní program, automatické vyplňování osobních údajů, přístup k dokladům, sledování stavu vyřízení a doručení vaší objednávky. Registraci můžete provést automaticky zaškrtnutím tlačítka CHCI SE REGISTROVAT při dokončení objednávky, přes sociální sítě Google a Facebook nebo vyplněním registračního formuláře.

Moje osobní údaje Osobní údaje, které slouží pro doručení objednávky
Moje objednávky Přehled objednávek s informací o stavu vyřízení, odkazem na sledování zásilky a možností opakovat nákup
Moje doklady Přehled vystavených dokladů s možností stažení ve formátu PDF
Moje slevy Informace o aktuální výši věrnostní slevy
Moje hodnocení Přehled hodnocení produktů
Moje diskuze Přehled příspěvků v diskuzi pod produkty

Jak provést změnu v objednávce

Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována nebo odeslána, lze po domluvě upravit způsob platby nebo změnit objednané zboží. Stačí kontaktovat naši zákaznickou linku, kde vám rádi pomůžeme s úpravou.

Jak změnit termín odeslání

Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována a odeslána, můžeme expedici na základě domluvy odložit a odeslat v termínu, který vám vyhovuje. Stačí tuto informaci uvést do poznámky v objednávce nebo kontaktovat naši zákaznickou linku.

Doprava

Doručení v České Republice

Objednávky vytvořené do 19:00 s dopravou přes Zásilkovnu nebo PPL doručíme následující pracovní den. U objednávek s Českou poštou je pro doručení následující den potřeba objednat do 14:00.

  Cena dopravy* Dobírka**
Zásilkovna - Z-BOX a výdejní místa 79 Kč (do 15 kg) 49 Kč
PPL - Parcelbox a výdejní místa Parcelshop 49 Kč 49 Kč
PPL - doručení kurýrem 89 Kč 49 Kč
Balíkovna na adresu 89 Kč 49 Kč
Balíkovna 49 Kč 49 Kč
Osobní odběr v prodejně Svět bytových vůní zdarma zdarma

Doručení na Slovensko

  Cena dopravy* Dobírka**
Zásilkovna - Z-BOX a výdejní místa 6 € (do 5 kg)
9 € (do 10 kg)
1,5 €
GLS - doručení kurýrem 9 € 1,5 €


* doprava zdarma od 2000 Kč nebo 80 € (s výjimkou zásilek nad 15 kg dopravce Zásilkovna)
** dobírka není účtovaná při platbě kartou on-line nebo bankovním převodem

Jak sledovat zásilku

Jakmile vybraný dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS a e-mailu přepravní kód zásilky. Zadáním kódu do systému sledování snadno zjistíte, kde se zásilka právě nachází nebo zda je již připravena k vyzvednutí.

Zásilkovna sledování zásilky
Balíkovna sledování zásilky
PPL sledování zásilky

Jak prodloužit lhůtu uložení zásilky

Pokud vám nevyhovuje standardní doba uložení zásilky, můžete požádat dopravce o její prodloužení. Všichni výše uvedení dopravci umožňují po zadání trasovacího čísla na svých stránkách vyhledat zásilku a zobrazit možnosti prodloužení lhůty: Trasovací číslo zásilky naleznete v potvrzení o přijetí objednávky, které vám dopravce zašle prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

Zboží zkontrolujte po převzetí

Zboží zkontrolujte nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Pozdější připomínky ke stavu zboží mohou být zamítnuty. Viditelně poškozené zásilky nepřebírejte a neprodleně kontaktujete naši zákaznickou linku. Pokud zásilka nevykazuje vady, není dopravce povinen čekat na otevření zásilky.

Platba

Při převzetí zboží a na dobírku

Dostupnost způsobu platby závisí na dopravci a před odesláním objednávky doporučujeme ověřit aktuální platební podmínky na stránkách jednotlivých dopravců.

  • V prodejně Svět bytových vůní lze platit hotově nebo kartou 
  • Balíkovna na adresu umožňuje platbu pouze hotově
  • Balíkovna umožňuje platbu dobírky hotově nebo online kartou a platba kartou na místě není možná
  • PPL umožňuje platbu hotově, kartou nebo online přes web či mobilní aplikaci PPL
  • Zásilkovna umožňuje platbu hotově, kartou na vybraných výdejních místech, nebo přes jejich mobilní aplikaci

On-line platební kartou

Online platba platební kartou Visa a Mastercard je na eshopu realizována prostřednictvím platební brány ComGate. Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s., se sídlem Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 26, www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Bankovním převodem v korunách

Číslo účtu / kód banky 2502995908/2010
Variabilní symbol číslo objednávky

Bankovním převodem v eurech

Číslo účtu / kód banky 1190758/2060
IBAN CZ76 2060 0000 0000 0119 0758
SWIFT CITFCZPPXXX
Variabilní symbol číslo objednávky

Reklamace a vrácení zboží

Jak reklamovat zboží

Zakoupené zboží můžete reklamovat během zákonné lhůty 24 měsíců od data převzetí. Reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu a nejdéle do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.

Jak vrátit zboží

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné lhůty 14 dnů od převzetí. Částku za vrácené zboží vám zašleme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží.

Rychlé vyřízení online

Potřebujete reklamovat nebo vrátit zboží? Žádný strach! Vyřízení reklamace a vrácení zboží je snadné a rychlé. Ve formuláři vyberte jestli chcete reklamovat nebo vrátit zboží a celým procesem vás provedeme.

Reklamaci a vrácení zboží vyřídíte zde ►