Jak nakupovat

Vše o nakupvání v eshopu Svět bytových vůní na jednom místě, objednávka, doprava v Česku a na Slovensko, způsoby platby, vrácení zboží a reklamace. Můžete také kontaktovat zákaznickou linku, kde vám rádi poradíme.

Objednávky

Nová objednávka

Objednávku vytvoříte vložením zboží do nákupního košíku, volbou dopravy, způsobu platby a zadáním osobních údajů potřebných pro doručení na eshopu bez nutnosti registrace. Pro telefonickou objednávku kontaktujte zákaznickou linku.

Zákaznický účet

Nakupovat na eshopu a v prodejně Svět bytových vůní můžete jako registrovaný zákazník a využívat věrnostní program, automatické vyplňování osobních údajů, přístup k dokladům a sledování stavu vašich objednávek.

Moje osobní údaje Osobní údaje, které slouží pro doručení vaší objednávky.
Moje objednávky Přehled vašich objednávek s informací o jejich stavu vyřízení a možností opakovat nákup
Moje doklady Přehled všech vystavených dokladů s možností stažení ve formátu PDF
Moje slevy Informace o aktuální výši věrnostní slevy
Moje hodnocení produktů Přehled vašich hodnocení produktů, které můžete smazat
Moje diskuze u produktů Přehled vašich příspěvků v diskusi pod produkty, které můžete smazat

Změna platby a zboží

V případě, že objednávka není odeslaná, je možné změnit způsob platby a objednané zboží. Kontaktujte naši zákaznickou linku, kde vám rádi objednávku změníme dle vašeho přání.

Změna doby odeslání

Expedici objednávky můžeme o několik dní pozdržet a odeslat v termínu, který vám vyhovuje. Napište do poznámky v objednávce informaci o požadovaném termínu odeslání nebo kontaktujete naši zákaznickou linku. 

Doprava v Česku a na Slovensko

Vyzvednutí na výdejním místě

Dopravce Doba uložení Výdejní místa Platba kartou Platba hotově Cena dopravy** Dobírka***
Zásilkovna 7 dní +1600 ČR
+160 SR
ano* ano  50 Kč
4 €
30 Kč
1 €
Uloženka 7 dní +800 ČR
+100 SR
ano*  ano  70 Kč
4 €
30 Kč
1 €
Česká pošta - Balík na poštu 7 dní +3000 ČR ano ano  60 Kč 30 Kč
Česká pošta - Balíkovna 7 dní +222 ČR ano ano 40 Kč 30 Kč
Osobní odběr - Prodejna Zlín 3 dni 1 ano  ano  zdarma zdarma

Doručení na adresu

Dopravce Platba kartou Platba hotově Cena dopravy** Dobírka
Česká pošta - Balík do ruky ne ano 75 Kč 30 Kč
Geis - doručení kurýrem ano ano 80 Kč 30 Kč
Doručení kurýrem na Slovensko ne ano 7 € 1 €


* platba kartou je možná pouze na vybraných výdejních místech Zásilkovna a Uloženka
** doprava zdarma nad 2000 Kč nebo 100 €; cena dopravy se může změnit při akci (např. Dny dopravy zdarma)
*** dobírka zdarma při platbě online nebo bankovním převodem

Online sledování zásilky

Jakmile vybraný dopravce převezme vaši zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód zásilky. Zadáním kódu do systému sledování snadno zjistíte, kde se zásilka právě nachází nebo zda je již připravena k vyzvednutí.

Dopravce Online sledování zásilky
Zásilkovna odkaz
Uoženka odkaz
Česká pošta odkaz
Geis odkaz

Prodloužení lhůty uložení

Pokud vám nevyhovuje standardní doba 7 dní uložení zásilky na pobočkách České pošty a výdejních místech Zásilkovna a Uloženka, požádejte dopravce o prodloužení lhůty uložení vaší zásilky. Stačí uvést číslo zásilky, které se dozvíte v potvrzení o přijetí objednávky dopravcem SMS a emailem.

Kontrola při převzetí zásilky

Při přebírání zásilky pečlivě zkontrolujte její stav. Viditelně poškozené zásilky s porušenou páskou nepřebírejte a neprodleně nás kontaktujte. Případně můžete zásilku otevřít v přítomnosti dopravce a pokud je zboží poškozené, vyplňte na místě reklamační protokol. Spolu s nahlášením reklamace přiložte fotografii vad a štítku s adresou. Pokud zásilka vady nevykazuje, není dopravce povinen čekat na otevření zásilky.

Platba

Hotově nebo platební kartou při převzetí zboží

Při převzetí zboží lze platit hotově nebo platební kartou. Pouze hotově lze platit dopravci Česká pošta a na vybraných výdejních místech Zásilkovna. Platební kartou i hotově lze platit dopravci Geis, na pobočkách České pošty a na vybraných výdejních místech Zásilkovna a Uloženka.

Online platební kartou

Online platba platební kartou Visa a Mastercard je na eshopu realizována prostřednictvím platební brány GoPay. GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti.

Bankovním převodem

Platbu v CZK zašlete na náš bankovní účet vedený u mBank.

Číslo účtu 670100-2208143480
Kód banky 6210
Variabilní symbol číslo objednávky

Mezinárodním bankovním převodem

Platbu v EUR zašlete na náš bankovní účet IBAN a použijte SWIFT kód.

IBAN CZ3820600000000001085712
SWIFT CITFCZPPXXX
Variabilní symbol číslo objednávky

 

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Lhůta pro vrácení zboží

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné lhůty 14 dní od data jeho převzetí. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČ.

Jaké zboží nelze vrátit

Ze zákona nelze vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zboží, částečně spotřebováno, vyňato z ochranného obalu a jehož charakter to vylučuje z hygienických důvodů. Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme vám učtovat náhradu škody.

Postup vrácení zboží

1. Odstoupení od kupní smlouvy Budete potřebovat vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy a kopii prodejního dokladu. Dokumenty přiložte k vrácenému zboží nebo je zašlete v elektronické podobě emailem na expedice@svetbytovychvuni.cz.
2. Zabalte vrácené zboží Vrácené zboží zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy. U zboží z křehkých materiálů jako sklo a keramika, zabalte každý díl samostatně do bublinkové fólie. Pokud k ochraně křehkého zboží slouží originální obal, zboží pečlivě zabalte do obalu včetně ochranné výplně a zajistěte obal bublinkovou fólií proti poškození.
3. Odešlete vrácené zboží Vrácené zboží zašlete na adresu provozovny eshopu: Svět bytových vůní, nám. T. G. Masaryka 2433, 760 01 Zlín. Vracejte zboží v originálním obalu včetně ochranné výplně a příslušenství. Předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Byl-li vám společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a jste povinni spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek. O přijetí vráceného zboží vás budeme informovat emailem.
4. Vrácení částky za zboží Částku za vrácené zboží zašleme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží na adresu provozovny eshopu. Náklady na dopravu zboží k vám a na vrácení zboží k nám jsou v tomto případě na vaší straně a nebudou zahrnuté ve vrácené částce.

 

Formulář Odstoupení od kupní smlouvy ke stažení v PDFKe stažení

Odstoupení od kupní smlouvy (PDF)

 

Reklamace zboží

Lhůta pro vyřízení reklamace

Zakoupené zboží můžete reklamovat během zákonné lhůty 24 měsíců od data převzetí. Reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejdéle však do 30 dnů od data převzetí.

Postup reklamace

1. Reklamační list Budete potřebovat vyplněný formulář Reklamační list a kopii prodejního dokladu. Dokumenty přiložte k reklamovanému zboží nebo je zašlete v elektronické podobě emailem na expedice@svetbytovychvuni.cz.
2. Zabalte reklamované zboží Reklamované zboží zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy. Pokud k ochraně křehkého zboží slouží originální obal, zboží pečlivě zabalte do obalu včetně ochranné výplně. Originální obal k reklamaci není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.
3. Odešlete reklamované zboží Reklamované zboží zašlete na adresu provozovny eshopu: Svět bytových vůní, nám. T. G. Masaryka 2433, 760 01 Zlín. Společně s reklamovaným zbožím je potřeba doručit příslušenství. V případě, že je reklamovaným zbožím příslušenství, je potřeba doručit i hlavní výrobek.
4. Vyřízení reklamace O průběhu reklamace vás budeme informovat emailem oznámením o přijetí reklamovaného zboží, vyřízení nebo zamítnutí reklamace, odeslání nebo možnosti vyzvednutí reklamovaného zboží.
5. Uhrazení nákladů za dopravu Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží na adresu provozovny eshopu vám budou v případě uznání reklamace uhrazeny v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Pro uhrazení nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží zašlete emailem na expedice@svetbytovychvuni.cz žádost o proplacení a kopií dokladu doložte výši nákladů.

 

Formulář Reklamační list ke stažení v PDFKe stažení

Reklamační list (PDF)