Reklamace a vrácení zboží
Potřebujete reklamovat nebo vrátit zboží? Žádný strach! Vyřízení je snadné a rychlé. Ve formuláři vyberte jestli chcete reklamovat nebo vrátit zboží a celým procesem vás provedeme.
Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně postupu při reklamaci či vrácení zboží nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se váš případ nachází, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku. Rádi Vám poradíme!
Jak reklamovat zboží
Pro zahájení reklamace klikněte na tlačítko Reklamovat objednávku. Po zadání čísla objednávky a Vašeho e-mailu Vás náš online průvodce provede celým procesem, včetně zajištění odvozu zboží. Alternativně můžete použít reklamační formulář, který je přílohou Obchodních podmínek.
Nezbytné náležitosti pro přijetí reklamace
- Přiložte k zásilce dopis s textem "Uplatňuji reklamaci", číslem Vaší objednávky a Vaším jménem
- Při reklamaci poškozeného zboží při dopravě nebo neúplné zásilky, zašlete fotografie:
- celého balíku ze všech stran
- přepravního štítku na balíku
- samotného poškozeného zboží
Tipy pro hladký průběh reklamace
Reklamujete produkt Stadler Form?
|
Jak vrátit zboží
Pro vrácení zboží klikněte na tlačítko Vrátit objednávku. Po zadání čísla objednávky a vašeho e-mailu vás náš online průvodce provede celým procesem, včetně zajištění odvozu zboží. Alternativně můžete využít Formulář pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou Obchodních podmínek.
Nezbytné náležitosti pro vrácení zboží
- K zásilce přiložte dopis obsahující text „Odstupuji od kupní smlouvy“, číslo Vaší objednávky a Vaše jméno
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží
Tipy pro rychlé a bezproblémové vrácení zboží
|
Další užitečné informace
Možnosti dopravyZpůsoby platbyPrůvodce nákupemObchodní podmínkyOchrana osobních údajů