Novinky

Aktuální informace o provozu v souvislosti s COVID-19

Milí zákazníci, celý náš tým dělá maximum pro to, aby momentální situace měla co nejmenší dopad na vás. Vzhledem ke krizové situaci týkající se koronaviru a nařízení vlády ČR jsme přijali všechny bezpečnostní opatření a dbáme na vaše i naše bezpečí.

Situaci průběžně sledujeme a o změnách vás budeme informovat v článku, na Facebooku a jsme k dispozici na zákaznické lince (+420) 730 604 628.

Provoz eshopu bez omezení

  • expedice objednávek je do 1 pracovního dne
  • doba doručení objednávky je 1 až 2 pracovní dny dle vytíženosti dopravců
  • zásilky v České republice odesíláme Zásilkovnou, Českou poštou a PPL
  • zásilky na Slovensko odesíláme Zásilkovnou a GLS
  • objednávku lze platit online kartou, bankovním převodem a dobírkou
  • ve Zlínské prodejně máme otevřeno po–pá 10–18 hod. pro vyzvednutí objednávky z eshopu

Opatření, které jsme zavedli

  • zásilky předáváme dopravcům bezkontaktně
  • všichni naši zaměstnanci nosí roušky
  • zvýšili jsme hygienická opatření a pravidelně dezinfikujeme prostory
  • prodejna je dle nařízení vlády uzavřena pro nakupování

Reklamace a vrácení zboží

  • reklamace a vrácení zboží probíhá standardně
  • pro reklamaci a vrácení zboží klikněte zde
 

Minimalizace rizik při doručování

V souvislosti s minimalizací rizik vás vyzýváme, abyste platili za zboží již při vytvoření objednávky (online platba nebo bankovní převod) a podpořili tím bezkontaktní doručování. Také vás žádáme, abyste vyplnili úplné kontaktní informace a usnadnili tím práci dopravcům. Na základě vývoje situace můžeme přistoupit k vypnutí služby „dobírka“.